Jag vågar FAN inte....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ropa hej ännu men på Torsdag skriver vi kontraktet... och skulle nu gud finnas så hoppas jag verkligen att han är på min sida och låter oss få lägenheten och att inget annat händer!!!!
DEn andra som budar är en tjej ien skilsmässa så hon ville ha en säkerhet att dom skulle få sålt sitt hus först och då kände säljaren mer för oss...=)
WEHO!!!
Men dom kanske är så desperata nu så den tjejen kanske budar över med hur mycket som helst och då kanske säljaren blir girig och vill hyellre ha mer pengar... men det låter inte så på mäklaren...
men som sagt jag vågar INTE ropa hej ännu...
Daniel kommer verkligen inte ifrån jobbet i morgon så vi fick ta det på Torsdag halv fem... jag skall vara hos tandläkaren kl 15 och laga en tand... KUL.. så jag kommer få skriva kontraktet dreglandes...!!!
=).. åhhh alltså blir lägenheten våran nu så dör jag av lycka... en sån tung sten som kommer lätta från mitt hjärta!!
Hoppas Hoppas Hoppas!!!
Håll tummarna nu!!

Kommentera inlägget här :