Kvällen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. är här och jag orkar varken duscha, tvätta håret eller färga håret... vilket jag skulle ha gjort...=(
Nä.., skiter i allt och går och lägger mig... vansinnigt trött på grund av ilskna tankar och måsten som höll mig vaken i morse...
efter jobbet idag så åkte jag och pantade burkar som jag haft i bilen hela helgen typ...
efter det var det dax för barnmorskan... efter en timme där då jag satt och fick pratat av mig.. lipat lite så klart och fått lyssnat på min ängels hjärtljud så åkte jag och handlade och åkte sen hem... Min barnmorska ville skicka mig till psykolog... så det är väl bara att lyssna och göra det då...!
Åkte hem och städade lite sen lagade jag mat vilket blev så sjukt gott!!!
Jag är så grym ibland...
3 matlådor blev det oxå..=)
Nä... sängen kallar!!
Ha det=)

Kommentera inlägget här :