Ligger i sängen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja här ligger jag och kollar på bröllopsklipp på tv:)

Sugen? Jo då lite, men sånt kan vänta! Som Daniel säger: "Du får ju en bäbis nu ju" så jag får nöja mig med det så länge:) Hemskt va? Haha:)

Har jobbat, sen till Gymmet faktiskt och fixa mitt kort där som gick ut nu i början av Januari, sen åkte jag till Partille!

Blev en lunch på Subway för jag var vrålhungrig! Dumt att gå in och handla i det tillståndet så jag åt först och handlade sen:)

Hem packa upp, städa badrummet lite, rensade kylen innan jag la in det nya och sen la jag mig i sängen:) slumrade till lite en 20 min så där innan Daniel kom hem och väckte mig! :) Tänkte somna om men det gick inte, istället ligger jag bara här:) Dock börjar jag bli hungrig igen så går nog upp snart och börjar med maten:) Fläskfilegryta med hemmagjord potatisgratäng! Mums! Ha en trevlig Fredagskväll!

 

Kommentera inlägget här :