Påskrivet...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. och klart!!! =)
Den 8 mars så är lägenheten våran!!!
Så flyttar väl kanske in den helgen... 10-11/3....=)
Så ni som kan hjälpa till då får GÄRNA göra det!!!!
Nu skall jag säga upp denna lägenheten och så hoppas vi att nån snabbt kan flytta in!!!
Så här glad är jag idag=)
Min barnmorska ringde mig i morse och jag skall dit redan på Måndag för att få prata av mig.. mår ju bättre nu när boende är klart men ändå...
Mycket som ligger och gnager... =(
Efter Tandläkaren idag vilket "bara" gick på 1087:-
Så gick jag i Lerum och strosade lite och handlade faktiskt lite grejer.. skall visa i ett annat inlägg...=)
Daniels mamma var med oss när vi skrev på papprerna.. och efter det så bjöd hon oss på mat=)
gott!!!
Nu måste jag kissa... bäbis sparkar rätt på blåsan...
AAAAJJJJ!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese - Mamma till Novalie:

Stort grattis till lägenheten :) skönt att det känns lite bättre för dig! :)

Kommentera inlägget här :