Tisdag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ända ute i Sjövik var jag... och stod där som ett fån när Josefine kom hem och undrade vad FAN jag gjorde där IDAG!!!!
Tiden för naglarna är ju IMORGON!!!
Jäkla syster!!
Hon sa Tisdag till mig då jag tog hennes tid...
Fan... nä i morgon ONSDAG kl 17... inte idag.. så jag fick ju snällt åka hem igen.. kanske lika bra det med tanke på hur jag mår...
usch... det börjar bli riktigt tungt att jobba...
sista timmarna är olidliga för mig...
allt värker verkligen på mig då...
att inte kunna få sätta sig ner.. att jobba så hela tiden det är vansinnigt tungt!!
till slut är jag svimfärdig... Jag borde sjukskriva mig själv fram tills nästa Onsdag då läkar besöket är.. men palla att bara ligga hemma.. då avlider jag ...
Jag tänker gå till jobbet i morgon igen men får jag lika ont i slutet på dan så går jag hem...
det är inte värt det.. får sammandragningar som håller i sig resten av dagen...=(
Idag var det bara raka vägen hem.. äta lite sen bums i säng... sov 2 timmar sen upp duscha och åkte ju då ut till Sjövik.. men men... samma resa i morgon...
Jag skall verkligen bara sitta/ ligga här i soffan nu resten av kvällen... VÄGRAR gör nått annat!!!
Behöver vila...
Grät som ett barn förut när jag skulle åka... att bara få på sig skor är ett rent helvete... och Daniel kom hem och "Skällde" lite på mig så då brast det... så känslig och skör nu...=(
Lyssnar på musik och njuter av lugnet här i soffan!!
Mamma älskar dig trots smärtan du ger mig!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Skall se Sveriges mästerkock nu kl 20... Moberg är hemsk!!!
Gillar han den lille mörkhåriga med goa lockar i håret=)

Kommentera inlägget här :