Tisdagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... so far...
hur kul var det i morse att sätta sig i en genomfrusen bil med -7 grader på utsidan... var det lätt att köra då???
Trots att jag skrapa så noga så var det ju igenimmat så fort jag kom ut på motorvägen... ångan från min mun satte sig som en dimma framför mina ögon.. och jag höll typ 50 km i timmen fram till jobbet...
är tacksam för allt blod i min kropp och min varma röda ujacka jag köpte i höstas för annars hade jag nog frusit ihjäl oxå=)
ja... jobbade mina 4 timmar och åkte sen och köpte mjölk och havregryn... det är ju min frukost så det klarar jag mig inte utan...!
Ordförande från föreningen har inte ringt upp mig under dan så ringer hon inte under dagen i morgon får jag ringa igen!!
Att det skall vara så svårt att få tag på folk...
Bytte sängkläder när jag kom hem... fick torka upp spya från äckelkatten... och bokade en tvätt tid imorgon kväll...
gud vad jag längtar efter min tvättmaskin!!!
Och diskmaskinen... åhhh.. jag kommer leva i LYX!!!
JUST nu har jag satt Daniel i köket... det ni!!!
Jag förberedde så klart allt men HAN lagar maten... sååå skönt!!
Har fått färgat mitt hår till brunt och sitter nu och njuter av kvällen...=)
Äsch... dåligt ljus med dålig webkamera... guess u have to see the colour another day=)

Kommentera inlägget här :