Visning...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja vi har varit och kollat på ett hus i Gråbo... jag tycker det är sjukt mysigt.. fräscht var det med.. men har en känsla av att det kommer gå upp i pris... men vi får väl se... tror att Daniel behöver lite övertalning som vanligt... annars är jasg ju sugen på nästa veckas objekt.. så vi får väl se...
Men visst är det mysigt=)
usch nu känner jag mig rätt mör igen... har ju tagit det väldigt lungt idag.. fått tvättat lite annars har jag legat som jag blev tillsagd...
nu skall jag lägga mig igen... fy...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese- Mamma till Novalie:

Jag skulle tippa på att ägarna har en svaghet för svart, vitt och rött.. och lite grått ;) Fint var det iaf!

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

haha... ja det var väldigt mycket i dom färgerna=) fint som fan var det!!! =)

Kommentera inlägget här :