Fredag!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Jag ligger i soffan.. snuttan är på väg att somna så hon skall snart läggas i sin säng.. jag kikar på Jönssonligan och ätit jordgubbar med kesella...
 
MUMS!!
 
Mör i armar och knän efter dagens kvällspass i crossfit boxen...
 
5 st klapparmhävningar
10 burpees
30 sek plankan 
i 20 min... klarade av 9,5 sånna här vändor... fy i helvetet vad svett jag va... men så gott!!!
 
efter träningen åkte jag och handlade...
 
Nu är Daniels kompis Johan här... dom sitter på balkongen och tjötar skit och dricker öl...
 
Ja.. hur gick det i morse nu.. jag antar att ni undrar...
 
undersökningen var inte så hemsk som jag trodde.. klart det var ju inte skönt.. men det var bara att bita ihop...
 
det läkaren konstaterade var att dom två musklerna som sitter längst ner i ändtarmen.. inte riktigt jobbar som dom ska...
 
den första är den som släpper förbi avföringen och den andra är den du kontrollerar och säger till när den skall släppa.. oftast när du sitter på toa då.. eller som när du är jävligt dålig i magen så funkar ju inte riktigt den som den skall.. nåväl.. det är den första jag har problem med... den krampar ständigt på mig och släpper inte förbi min avföring... vilket gör att jag måste ta i som fan.. oavsett om jag är hård eller lös...
 
detta innebär att det spricker lätt och därav mina smärtor...
 
har haft detta hela mitt vuxna liv utan att botat mig.. vilket är lite sjukt... men nu har jag fått reda på vad det är.. och det bästa är att det finns bot... en salva som jag skall köra upp morgon och kväll i minst 6 veckor... 
 
jaja.. får ju ta det...!
 
bara jag blir bra..=)
 
fick även ett pulver för min IBS...
 
får man ju testa och se om det blir bättre...=)
 
ja.. så roligt hade jag.. var glad att det inte var nått värre även fast detta är rätt mycket...
 
aldrig fattat vad det varit för fel på mig...
 
ingen risk att jag skiter ner mig i allafall... positivt..=)
 
nä... om man skulle ta och gå och lägga sig... vill komma med på 10 passet i morgon.. men får väl se...det är fullt nu...
 

Kommentera inlägget här :