Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag och snuttan låg länge i sängen i morse!

Sov till och från , från kl 8! Så gott! Efter 10 gick vi upp!

Åt frukost och gjorde oss i ordning sen gick vi upp till katterna:)

Denna gång älskade snuttan att sitta i vagnen, eller hon ligger ju rättare sagt!

Fördelen med sittdelen är ju att det går att fälla och där ligger hon så gott på en fårskinnspläd:) hon stensomnade när vi kom fram så jag kunde mata, och vattna blommorna:)

Sen tog vi oss en extra runda och gick bort till Lidl och handlade sen hem och gosa:)

Min underbara snutta!! Helt underbar är hon!!

Vi övar på mycket och tränar att ligga på mage och sitta i bumbostol:) är fortfarande orolig för hennes nacke då hon helst bara vrider huvudet åt höger!! Sa det sist på BVC så det skall kollas upp!!

Vid 16 kom älsklingen hem och vid halv sju så plockade Maries syster Madde upp mig så åkte vi och tränade!!! Gott pass idag!! Stentufft!!!

Imorgon får jag nog ta en vilodag!!! Tränat 3 dar irad nu!!! Känns i mina knän:(

Kikar på Wallander filmen och skall snart sova! God natt!

haha.. snuttan i 3D glasögon..=)

Kommentera inlägget här :