Mitt i Juli!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Idag så tog jag mig upp rätt tidigt.. trots mardrömmar och annat...

ville ta mig till BVC som har öppet hus under sommaren...

Så vid halv 11 var vi där... snuttan blev vägd och vi mätte henne...

5390gram

58,5cm lång

och 39 i huvudomfång    =) stora tjejen nu=)

Efter det gick jag en liten promenad... vart genomsvett.. som vanligt.. gör inget annat än svettas nu för tiden!!! Räcker med att gå ur sängen så är jag dyblöt... förbränning eller bara FET??

Ja.. sen var jag bara hemma och ställde mig framför fläkten typ så fick Daniel ta hand om snuttan och jag knallade bort till Psykologen..

       

I väntan på att få komma in..

jag framstår bara som mer och mer skadad...

men så skönt att få reda på varför man e som man är.. att analysera sig själv... shit alltså.. har mycket att jobba på...

Mycket som jag inte vill att Elina skall ta efter...

Ja sen knallade jag hem.. Vi gjorde lite lunch sen kom Daniels brors fru, Lina med sina 3 barn hit..=)

Vi gick bort till lekplatsen här borta... Kul för Elina att träffa ytterligare 3 av sina 13 kusiner.. och hon älskar ju äldre barn.. tycker det är skit kul att titta på dom..=)

Strax efter 17 gick vi hemåt igen.. jag svidade om och sen var det dax för träning...

kändes att man inte hade tränat på 2 dar... bara att springa dom första av 4 gångerna att springa 400 meter var TOK JOBBIGT!!! Hatar att jag tappat min kondition så.. älskar ju att springa.. men nu är det bara förjävligt!!!

Lika röd och svettig som vanligt efter ett pass...

Hem och gosa med snuttan.. som idag skrattade för första gången...

Blåste henne på magen och då brast hon ut i ett riktigt skratt... jag tror jag dog lite.. blev alldeles tårögd och lyrisk och ropade på Daniel som oxå fick höra henne.. kunde inte sluta blåsa henne på magen efter det.. haha..

Älskade snutta...

Kärleken till ens barn är obeskrivlig...

mitt hjärta svämmar över.. trots utvecklingsstadiet hon är i just nu då hon mestadels är gnällig... lilla snuttan..

nä.. skall oxå gå och lägga mig nu... hade henne i selen nu och sen la jag ner henne och hon somnade med ens..=)

God natt!

Kommentera inlägget här :