Oxfilé middag!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Min Gud vad min mage inte klarade av en god tvårätters!!

Fy fan!! Mår lätt illa och magen är öm av tomhet nu!

Har haft Mikael och Therese här på Middag:)

Lovat dom att bjuda på oxfilen vi haft i frysen ett tag nu då Mikael hjälpt oss med bilen en hel del på grund av att han jobbar på Bilia:)

Så idag fick det bli och dom båda nästan rullade ut härifrån!! Haha! Bra tecken!

Stekt Oxfilé med hasselbacks potatis och champinjon sås med sallad till:)

 

Daniel gjorde att utan salladen och desserten den gjorde jag:)

Krossade digestive kex med citruskesella som fick stå i frysen lite sen hällde vi jordgubbar på det!! Mums!!

 

Nu sover snuttan och jag med snart! Min första mens är på G och mina hormoner har varit högt och lågt!! Shit!! Så god natt! Imorgon skall jag träna!!! Som jag längtar!! 2 vilodagar är en för mycket!!!

Kommentera inlägget här :