Regnig Lördag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... Daniel har ju övergett mig och Elina denna helg för att gräva nere i Åsa hos Johan... han åkte igår eftermiddag och kommer hem i morgon bitti...
 
så idag när det regnade som det skulle så passade jag först på att göra ett pass Crossfit här hemma...
 
övade på DU.. och körde armhävningar, sit-ups och plankan där emellan...
21-15-9
 
gott!!
 
Var genomsvett!!
 
efter det så duschade jag och så åkte vi upp till katterna... nu var båda inne... 
Marielle ringde igår kväll när jag stod och grillade och sa att en granne ringt och sagt att Pontud var där.. så jag fick ju slänga i mig maten sen gå bort med snuttan i vagnen och leta upp honom.. slutade med att hon som hade ringt fick köra ner Pontus till syrrans hus i bilen.. haha..
 
jag gav han mjölk och han stannade ju tydligen där..=)
 
gav han mer mjölk i morse...=)
 
fina Pontus...=)
 
Ja jag såg till att dom skulle klara sig med mat och vatten till ikväll då Syrran kommer hem...
 
sen åkte jag och snuttan vidare i regnet...
 
till Allum.. där var ju typ alla..!!
 
Men hittade det jag sökte...
 
2 presenter och sen lite små grejer till snuttan och ett träningslinne på rean till mig...
 
 
allt var ju billigt för pengar har vi fan inte gott om denna månad..!
 
Jag passade på att handla lite sen åkte jag hem och lagade mat..
 
grillade hamburgare =)
 
Är bjuden hem till svärföräldrarna ikväll men i detta väder håller jag mig nog hemma... lilla snuttan och jag=)
 
Igår så var ju svärmor barnvakt en stund så jag kunde få träna... sjukt gott... var en härlig wod igår...
 
imorgon blir det nog att träna på Open gym... skall på kalas kl 14 först..=)
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här :