Söndag....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... alltså min kropp... shit... jag är tacksam för vilodagen som inträffar i morgon... men då skall jag istället ut på en PW ,,, får inte vara still.. måste måste måste få bort kilona...
 
 
alltså... ser ni plufsen där i Rosa.. näst längst ut till vänster... fy i helvete!!! 
 
" Hej jag har små bröst, litet huvud och tjock mage och rumpa..!"
 
Ja.. som en bowlingkägla ungefär... KUL!!
 
detta kort togs efter träningen igår...
 
fett mör man var då...
 
jag har sånna jävulska blåmärken på knän och ben så idag kunde jag inte ens göra vissa övningar...=(
 
men gott genomsvett idag med... idag var ju även Daniel med och kollade på och hade Elina så länge...=)
 
Innan träningen var vi hemma hos pappa och grillade...
 
gott som fan... Snuttan fick sitta i pappas soffa en stund... det gillade hon som sjutton.. shit vad hon skrattade och var glad...!!! Längtar till hon skrattar sitt första skratt högljutt!!!
 
 
så söt så man dör...!
 
Vi var ju på Universeum idag... Pappa, Jag, Daniel och Elina... Daniel hade aldrig varit där så det var rätt kul...
 
här står jag och kikar på fiskarna...
 
coola fiskar..
 
liten T-rex...
.. med sina ungar...
 
världens giftigaste ormar...!
 
Var varmt för snuttan där inne...
 
 
söt fågel...
 
 
små krabbor??..
 
ja det var riktigt trevligt där...
 
nu är jag helt slut i min kropp.. kika lite på Em- finalen... sen gå och lägga mig...
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Klaga inte på din grymma kropp som födde fram ett barn för 6 v sedan. För att inte tala om bar barnet i 10 mån. Var snäll mot dig själv istället. :)

Svar: åhh nu var du snäll Karin.. men det är snart 10 v jag födde... och jag behövde ju faktiskt inte gå upp hela 30 kg...!!! =)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :