Varm dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Idag så började vi dagen med en lätt promenad genom Lerum med Bettan och William... otroligt gott väder... mulet men varmt...=)
 
efter det ville jag hitta på nått.. åkte till Allum med älsklingen...=)
 
Lunchade en kycklingsallad... 
 
 
och shoppade träningsskor och träningsväska... enbart för 1038:-
 
20% rabatt...=)
 
gott...
 
Daniel fick äntligen köpt ett par grymt snygga Ed Hardy skor!!!
 
 
så grymt snygga!!!=)
 
kostat 900:- men kostade nu bara 500:-
 
Efter detta så åkte vi hem... 27 grader visade tempen.. shit...
 
hem och öppna upp på balkongen och ta tag i tvätten... fick ju en kasse kläder igår igen.. LOVE IT!!!
 
Och Daniel kom även hem med en gåvagn full med leksaker från sin andra bror..=)
 
 
så sjukt tacksam för alla fina saker vi får...!!
 
nä.. nu skall jag byta på snuttan och byta på mig själv höll jag på att skriva... gjorde jag ju oxå.. men måste kissa menade jag.. senare ikväll är det PROMENAD som gäller... 
 
vågen kan dra åt helvete för inte går jag ner.. och det är väl inte konstigt för idag har jag ätit två mini twister och en glassbåt...
 
får skylla mig själv.. men va FAN.. har ju varit så jäkla varmt...!!!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :