AJ!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. tappade precis dosan från data sladden rätt på tån... jätte skönt... NOT!!!
Snuttan sover och jag har druckit mitt kaffe i lugn och ro... gud en sån skön lugn morgon... hållt mig inne idag... skall ta mig ut på en promenad snart tänkte jag men annars skall jag bara vara hemma...
jäkla skit sommarväder...!!!
Igår var vi ju på Ikea som sagt... fick handlat en heldel... allt gick på över 2000:-
men Daniel köpte en jäkla kniv för 500:-
galen!
Äntligen är passandet av Daniels brors hund över...
jag är ju allergisk mot han och trodde bara vi skulle ha han 1 natt.. men det slutade i 3...
Hatar när Daniel säger JA till saker utan att fråga mig!!!!
Hmm.. ja mitt humör är åt helvete... men antar att det är vanligt hos småbarnsmammor...
ständigt trött.. och jag har ständigt ont... är det inte rygg, höfter, fötter, huvud, rövhål.. så är det nått annat... tror fan att humöret är knas då...
nu har jag precis varit på toa och vet att jag kommer få tillbringa resten av dagen i SMÄRTA!!
Fick ju svar på vad det var i Fredags... blödningar i hela tarmen...=(
undersökningen var som hittad från helvetet... grät av smärta... och läkaren led verkligen med mig... skall köpa en viss dryck och kommer bli kallad till Gastrokopi...
skall alltså få en slang nerkörd i halsen för att kolla magsäcken...
har man blod i avföringen så brukar detta göras...
jaja... vidrigt ämne jag vet...
Efter Ikea igår så var vi på kalas för Robin hos Syrran...
och efter det åkte jag hem och packade upp allt från Ikea... satte in alla kort i ramarna och satte upp dom.. satte upp gardinererna på balkongen... packa upp alla nya bestick...
sen gick vi ut på en kvällspromenad med Elina och Zeus... hon somnar ju så bra i vagnen... hon är sjukt gnällig på kvällrna.. så det gjorde susen..=)
I morse fick vi sovit till halv 9... gott.. duktig flicka...
städat.. och tvättat.. och nu får jag ta och mata skruttan...=)
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina:

Lider med dig :( dessa undersökningar är inte kul!! Men bra att du får hjälp för de låter inte alls bra med blödningarna!

Längtar till sommarlovet så vi kan komma upp och hälsa på er. Krya på dig!!

Kramar

Kommentera inlägget här :