Dagens...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Ärenden:)

Började dagen med att bada snuttan..=)

Glad skit...=)

Varit en så där natt.. så vi passade på att sova på morgonen...

men efter bad, påklädning och allt så tog vi oss ut..=)

en promenad mot Hulan..

Jag måste ut och röra mig mer .. stått still på vågen nu i flera veckor... =)

ja ett halvt kilo har jag bara gått ner=(

har ett midjemått på 110cm..!!!

usch... jag vet är bara 7 veckor sen hon föddes men ändå...!!

Ja i Hulan gick jag in på Ica... köpte en sallad och åt den på bänken utanför .. lite frukt till efterrätt sen knallade jag bort till Lindex.. kom ut med en påse...

2 par trosor för 40:- st

Jeans 100:-

tröja 199:-

Har ju inga byxor så detta behövdes...

vill inte köpa byxor för skall ju gå ner men för 100 kr så..=)

efter detta började min mage krångla.. så gick hem... hade fått denna kallelse på posten..

är ju ingen gastrokopi jag skall göra utan rektoskopi... fy fan!!!!

jag kommer dö...

6 juli gäller det...

Ja väl hemma fick vi även ett snabbt besök av Jessica som kom över med en söt bodydress till skruttan...

sååå söt!!

Hon skall följa med mig till Ullared en dag nu snart... sååå kul=)

nu pausar jag och snuttan i sängen men skall fixa oss snart för att åka till Daniels mamma för Middag..=)

Gott=)

 

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Karin:

Åh, en hederlig gammal rektoskopi! Den är så härlig.. (Noooooooot!) Skönt när tom läkaren sa åt mig att jag "borde nog" ta smärtstillande. Förutom hur härligt det är att ligga med rövhålet blottat mot en man som trycker in en slang... längre och längre och längre.. Haha! Jag skojjar bara med dig. Det var inte så farligt. Och jämfört med vad du gjorde för 7 veckor sedan blir set nog en walk in the park.

2:a kommentar, skriven , av Therese - Mamma till Novalie:

Rektoskopi är det där bak? Vad mycket olika namn det har.. de. VÄRSTA med en sån är laxermedlet. Undersökningen är en baggis jämförelsevis, tycker jag. Men det kommer gå kanon! Hoppas det kommer hjälpa :) snygg tröja för övrigt!

Kommentera inlägget här :