Ett snabbt...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. inlägg innan snuttan vaknar och är vrååååååålhungrig!!!!!
 
Nyss hemkommen... varit hos psykologen... och idag brast det... grät ögonen ur mig... varför??.. ja ni...
 
lite för mycket just nu....
 
eftersom jag är billös idag .. och hade lovat mamma att hälsa på så tänkte jag gå till Stenkullen för att hälsa på henne.. men det mörka molnet som ligger ovanför Lerum just nu.. och alla tårar som fälldes hos psykologen så fick jag snällt ringa henne och hoppas på att hon inte ens mindes att jag nämnt besöket... vilket hon inte gjorde... SKÖNT!!!... Slapp jag göra henne besviken... hon blev bara chockad över att jag ringde henne ännu en gång denna veckan... haha...=)
 
ja nu sitter jag här.. skall koka kaffe och äta jordgubbar med citronkesella... mums...=)
 
Kl 17 skall Daniel vara hemma med bilen och ta Elina för då skall jag och syrran åka och kika på träningskläder... utförsäljning för MCDC kläder... 
 
 
Igår var jag ju hos min gamla barnmorska för efterkontroll.. kändes kul att träffa henne.. allt såg bra ut.. har läkt fint...
 
så det var fritt fram nu..=)
 
Skaffade nya minipiller och allt sånt nu med...
 
Efter det åkte vi till Partille.. till Rusta... köpte nya stolsdynor bland annat...
 
 
Bara älskar detta USA-flaggan mönstret... köpte ju en sån snygg kofta på Ullared i Måndags och har ju en sjal i det...=)
 
Efter Rusta igårt åkte vi till Trez och PUdding på en kaffe... vips så var killarna borta för husbygge och Öl lockade mer så jag och Trez blev övergivna... 
 
Jag är bara glad att Daniel släpper datorn och faktiskt träffar vänner så jag unnar han det...
 
men fick ju hämtat han igår kväll sent .. 
 
idag har han varit borta igen sen kl 9... 
 
men idag fick han inte dricka då han fick ta bilen och måste vara hemma kl 17 för att ta Elina...
 
nu hoppas jag bara  han minns det och är hemma då...
 
nä.. nu vaknar snuttan...
 
så här söt är hon idag...
 
 
och så här söt var hon igår...
 
 
passade tröja då det faktiskt är JAG som betalar allt för henne.. men men...
 
Ha det gott!
 

Kommentera inlägget här :