Grillbuffe...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... nyss hemkommen från en grillbuffe på Aludden här borta vid Aspen.. fast Grillbuffe och grillbuffe.. hmm.. en bit kallskuret kött och sen en massa tillbehör var väl det dom serverade.. trodde det skulle vara massa kött.. men icke.. men mat var det... gott...=)
image description
image description
image description
På väg bort....
Var Jag, Daniel, lillfisen, Bettan, Martin, William och sen ett annat par med deras lilla plus Josefine och hennes lilla Hugo...
Super trevligt...=)
Men trött blev man... jag och Daniel gick ju dit och tog en glass på hemvägen...
mums...
Så här roligt hade vi...=)
Träffade på en sån söt liten krabat...
Han fick min glasspinne...
Nam nam...
Nu är vi hemma och skall ta det lite lungt...=)
Ha det!

Kommentera inlägget här :