Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Bloggen är fortfarande åt helvete.. jag kan inte längre blogga från mobilen därav så få inlägg om dan... 
Irreterande...!!

Idag var jag och Elina trötta...

Dålig sömn eller pollen.. ja lite av båda kanske.. kl 13 gick vi upp först... ut på promenad.. idag ville jag förändra håret... så det blev promenad med träningsvärk från helvetet till Hulan... köpte både avfärgning, blekning och färg... har inte hunnit lägga i nått ännu... får ta det i morgon...=)


Skall bli kul... eller oxå inte.. haha... äsch.. går alltid att färga över...=)

ja.. jag tog tag och GICK bort till Hedeford förut för att teckna medlemskap.. båda systrarna var där och helt plötsligt så slängdes jag in för att vara med på passet oxå... HERREGUUUUUD!!!



först 4 km PW och en timmes crossfit pass... fick skjuts hem av syrran som tur va.. fast gick en bit ändå i regnet för att inte bli för stel...

nu var jag VRÅÅÅÅÅL hungrig... bara ätit ett kycklingspett till lunch förut...

så nu äter jag detta...


äta upp sen DUSCHA!!!!


Svettig, blöt , duktig tjaj!!

Kommentera inlägget här :