Juni?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
....
Alltså... detta väder.. vad fan händer...?
Juni?.. snarare oktober typ...
nä-.. usch...
jag skall gå och lägga mig en stund nu...
så jävla trött...
Idag har snuttan varit hos läkaren... sån där två månaders koll typ.. fast hon är ju bara 6 veckor...
allt såg bra ut och jag får ju alltid så mycket beröm ...
Hur söt hon e... hur snäll hon e.. och hur utvecklad hon e...=)
STOLT MAMMA!
Efter läkaren tog jag en promenad bort till Lidl.. handlade lite och gick hem...
Bettan kom då förbi på en fika med William...=)
Vi satt och tjöta ...
efter ett par timmar åkte hon hem och jag vek lite tvätt och så... sen kom ju Daniel hem.. vi har ätit lite och nu passar jag på att lägga mig...
Suttit och bränt lite kort på en cd som jag skall till Ahlsens med för att framkalla...
Skall bli kul=)
Nä.. GOD NATT!!!

Kommentera inlägget här :