Kvällsmat...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... intas...
 
jag har rätt ont i min kropp nu...
 
shit...
 
cyklade bort till träningen... körde ett hårt pass.. som slet gott på min otränade feta kropp... och cyklade sen hem... har fått duschat och äter nu lite kvällsmat...
 
 
naturell yougert är för jäcla surt alltså.. men men... undviker socker... försöker i allafall... 
 
fett, socker, kolgydrater... hmmm... ja... så länge jag inte äter chips och godis så är jag nöjd... vilket jag klarar av...=)
 
Min mage har dock varit katastrof nu 2 dar i rad... fy fan... vi var ute på långpromenad förut med Elina.. jag körde vagnen och Daniel tog min cykel för den skulle pumpas och rustas upp så jag kan börja cykla till träningen... tog oss uppför dom värsta backarna här i Lerum.. fy fan vad svettigt det va... men fick rusat hem det sista för min mage bara rasa...
 
Skit mage....
 
fick åkt och handlat och klarade ju av träningen i allafall...
 
allt som gjorts idag...=)
 
Imorgon skall jag på efterkontroll hos min barnmorska.. skall bli spännande och se vad hon säger...
 
skall äta upp och gosa med tjejen..=)
 
 

Kommentera inlägget här :