Midsommardagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Japp... seg dag idag... ja jag var ju nykter igår och vi åkte ju hem redan innan 23 på kvällen... 
Men Elina sover ALLTID dåligt på natten när vi har varit iväg kvällen innan... tror det är för att hon sover så bra borta så hon blir snabbare utvilad på natten... vet inte hur mycket jag varit uppe i natt... URK.. och med en bakfull sambo så har man inte fått mycket hjälp...=(
 
Kvällen igår var jätte trevlig... Vi var hos Daniels bror Michael och hans Jennie... var 2 andra par där med barn... 
Helmysigt... åt... och hade det trevligt...
 
Jag drack alkoholfritt sommarvin...=)
 
Snuttan och jag...=)
 
Jag började dagen igår med ett crossfit pass med syrran...
Dom där jäkla sit upsen tar död på mig... jag fick göra plankan det sista istället...
körde även 25kg marklyft 5x15 gånger...
känns i RÖVEN idag=)
Efter träningen så åkte jag hem och körde Daniel till sin bror.. jag åkte hem för att fixa mig.. färgade även håret...
 
Missade lite.. men skall ju lägga slingor i...
 
Resultatet..=)
 
Åkte sen till festen jag med...
 
Höll mig från godis och chips igår vilket gjorde mig stolt... åt salta pinnar och lite nötter... inte bra det heller det vet jag men bättre än sockret...=)
 
Åt dock massa jordgubbar och hemmagjord glass... men det var det fan värt så gott som det va...!!!
 
 
Dessert bordet=)
 
Jaja... får se vad dagen har att bjuda på.. hade behövt åka och hälsa på mamma.. skall se om syrran är på...
Hoppas alla mår okej idag..=)
Ha det!
 
 

Kommentera inlägget här :