Mina Midsommaraftnar?

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... haha.. heter det så???
 
Satt och tänkte efter... vad har jag gjort dom senaste Midsommrarna??
 
Tänkte gå tillbaka i arkivet och leta lite...=)
 
Midsommarafton 2001
 
OjOjOjOj!! Var inte igår.. haha..
Firade hemma hos syrran...
Jag var nykter och En av killarna som var med på festen fick åka in till sjukhus av en allergisk reaktion..=)
 
Midsommarafton 2002
 
Ingen bild..
 

Firades med Marie, Ann och Åsa i Grebbestad..=)
Helgalen helg..=)
 
Midsommarafton 2003
 
Ingen bild
 

Inget minne heller... =)
 
 
Midsommarafton 2004
Jag, Marie och Ann...
MAJ GAAAD... för det första hur ser jag ut i håret och för det andra vad har jag på mig??
Firades i Partille, hos Anns killes föräldrar.... 
Tror jag somnade på altanen denna kväll.. vaknade av att det var kallt...=)
 
Midsommarafton 2005
 
Jag och Yeni..
Maries kusin... firade i Gråbo.. har inte så mycket minnen av det.. tyvärr.. men inte av alkoholen..
 
Midsommarafton 2006
 
 
Jag och Jenny=)
Firades hos Jenny nere i Skåne.. var där hela helgen och hade jobbat som väktare på Volvo Ocean race hela veckan.. 12 timmars pass i strålande sol.. i T-shirt.. därav min snygga bondebränna..=)
 
Midsommarafton 2007
 
 
Jag och mitt ex Dan..
Katastrof afton.. firades i Gråbo med Angelica och Mikael och sen i Lerum på nån privatfest.. jag däckade i bastun och fick åka ambulans in till sjukhus för ett av mina berömda anfall.. 
Men hade JÄVLIGT kul med Angelica innan det hände i allafall..=)
 
Midsommarafton 2008
 
 
Jag var smal.., singel och levde livet... 
Firade i Gråbo hemma hos Vaktmästar Jonny..=)
Trevlig kväll..=)
 
Midsommarafton 2009
 
 

Hade ju träffat Daniel här men vi var inte officiellt ett par ännu.. så i bloggen var han hemlig...
Vi firade Midsommar på Hafstens camping .. hel mysigt men dock jobbig natt.. i militärtält med 5 andra människor och på en luftmadrass som det var hål i..=)
"Daniel PUMPA" haha...
 
Midsommarafton 2010
 
 
Firades först i Floda hos Jessica och sen på Nääs för att sen avsluta i Olofstorp... Jag var nykter tills Olofstorp men då var alla redan så fulla så jag gav upp efter 2 cider och gick och la mig istället..=)
 
Midsommarafton 2011
 
Firades i Floda.. hos min farbrors granne där vi hade spelning med bandet... jag var nykter igen.. och hade lite ont i halsen denna dag så efter spelningen så åkte jag och Daniel hem och åt jordgubbar..=)
 
ja .. så detta med att inte gilla Midsommar kanske inte är så konstigt... dom har ju inte varit dom bästa... haha...
 
äsch... blir vad man gör det till.. 
 
Hade trevligt igår.. 
 
det är huvudsaken..=)
 
 
 

Kommentera inlägget här :