Tjoho...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Oj så jag har shoppat...
 
om man räknar bort över 400 spänn som var på sockar till Daniels kompis så handlade jag för 2500..=)
 
Men det var en jävla massa grejer till snuttan=)
 
KLÄDER Stl 62
 
MUGGAR.UNDERLÄGG,SKEDAR,TALLRIKSET,BURK MED LOCK OCH SKED
 
SPEL MOBIL TILL SÄNGEN
 
TAVLOR,SKÖTBORDSSKYDD;SÄNGKLÄDER,BABYCALL,DREGELHAKLAPP
 
LYSANDE NALLE
 
Ja det blev lite grejer till mig med...=)
 
4 koftor, träningströja, mjukisbyxa, jacka, tröja
 
Så här såg jacka och mjukisbyxa ut på... LOVE PINK!
 
Sen blev det även Sport Bh och vanlig Bh
 
Till hemmet blev det detta...
 
haha.. inte mycket det inte...=)
 
Daniel fick ett par kalsonger, ett paket strumpor och en mobilladdare till bilen...=)
 
Ja... kul har det varit... 
men det känns som jag aldrig hinner med Ullared... jag stressar alltid i slutet för alla andra är klara och vill åka hem... borde åka dit själv en gång... haha...
 
Nu sover snuttan i allafall.. varit en lång och tuff dag för henne... på hennes två månaders dag och allt...
 
Lillfisen...=)
 
Nu skall jag gå och lägga mig...
 
natti natt...
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese - Mamma till Novalie:

Jag kan gärna åka med, utan barn, och gå i luuuugn o ro! Jag får aldrig nog, längtar redan tillbax ;)

Svar: Tycker jag låter som en toppenide... säg till när du är sugen=)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :