Halloj...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. 2 dar kvar.... aaaaaahhhhhhhhhhh!!!
Sen har vi lägenhetsnycklarna i våra händer!!!!!
Alltså jag dör så mycket längtar jag... mest för att jag är så vansinnigt uttråkad här hemma kanske... får vi bara lägenheten så har jag ju mängder av grejer att göra...
Idag har jag lite packning att göra... det är verkligen allt...
hur kul e det...
åhhh vill ha lägenheten NU så jag kan få börja inreda där vi inte skall tapetsera...=)
Har ställt första kassarna som skall med till lägenheten på Torsdag=)
Skall börja packa lite i köket idag...
I morgon skall jag till jobbet och få hämta fler flyttkartonger av en jobbarkompis som flyttade i helgen...
sen tror jag inte vi behöver fler kartonger fast det vet man fan aldrig...
nä... dax att börja packa lite...
Tröttis... snuvig as helll.. antar att det är allergin.. och drömt fruktansvärda mardrömmar nu på morgonen...
sjuka psykologiska mardrömmar där jag måste spela psykologiskt för att inte mördaren skall mörda mig med.. usch.., läskigt...
nä.. hörs sen...

Kommentera inlägget här :