I lägenheten...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

. Ja idag så vart jag i Allum en sväng, köpte ut mer allergimedecin och köpte även hårfärg för så här kan jag inte se ut mer nu!

Efter det åkte jag till Bilia där Daniels kompis jobbar, han gick igenom bilen och skrev upp det som behöver fixas! Jag kommer högst troligt få några 2 på bilen på Torsdag men får väl ta det! Han erbjöd att hjälpa oss att fixa grejerna till ombesiktningen! Såå snällt!!!

Efter det åkte jag hem åt lite lunch sen lastade jag bilen och åkte hit!

Målar bordet ute på balkongen och skall hämta lite kläder jag har i bilen!

Jag får tvinga Daniel att hjälpa mig att köra lite grejer i efter middag för jag behöver utrymme hemma för att börja packa köket!! Bjuder på en bild av köksväggen och mitt målade balkongbord:)

 

Syns inte så bra men den är super fin..=)

Fläckigt och målat med väggfärg men skit samma.. vi fick bordet gratis och kommer bara ha det tillfälligt... behöver stolar här ute oxå=)

 

Kommentera inlägget här :