Ikväll!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ja jag kom hem för en liten stund sen från grannen mitt över gården här hemma.. ja för så nära bor jag folk i min bekantskapskrets nu...=)
Josefine hade ett Living & Room party där det säljs inredningsprylar!
Jag föll för många grejer men kunde inte motstå en sån här..
en skitsöt glasburk för 139:-
Skall jag lägga massa kolor i...=)
Ja nått mer blev det inte men är grymt sugen på att få ha ett eget party här hemma men det får ju bli senare=)
Ja det var massa fika där och gott tjöt med massa folk... trevligt... strax innan 22 tog jag på mig skorna och gick dom få stegen över gården hem igen... gott=)
nu kikas det på BB..=)
I morgon skall jag lämna nycklarna till tjejen som tar över lägenheten i Jonsered... så jäkla skönt!!
Ha det!

Kommentera inlägget här :