Kliar mig i huvudet...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. blir inte riktigt klok på detta...
hur mycket pengar skall man få egentligen.. haha..
var tvungen att ringa FK för att dubbelkolla så det var rätt.. men det var det... fått 3 utbetalningar på mindre än en månad nu...
och det är sammanlagt nästan 17000 kr... plus att jag fick 6000:- i lön...
öhhhh...
hallå.. trodde jag skulle vara rå fattig som sjukskriven.. men va fan.. det är väl bara att tacka och ta emot och köpa vagnen nu då och lägga undan resten inför nästa fattiga månad...
TJOHO!!
Annars... så fick jag efter mycket samtal och letande tag på koderna till tvn... sen tvättat 2 maskiner tvätt.. och slängt skräp sen åkt och tankat bilen, pantat burkar och handlat mat..=)
Gott!
Nu skall jag ringa Bettan..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica:

Fick oxå så mycket första gången eftersom dom e så sjukt sega med att bearbeta sjukskivningar o sånt :) bara o njuta o spara, inte billigt me barn ;) pusss Angelica

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

nä det är väl så..=) Men gott med massa klirr i kassan nu=) Pussis

Kommentera inlägget här :