... och några timmar senare....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... så är jag helt slut.... majgaaad att jag alltid skall ta ut mig för mycket...
Jag intalar mig själv att "Det där lilla orkar jag göra oxå"
Nu värker, rygg, höfter, rumpa och sammandragningarna håller på för fullt...
Men helvete vad kalt och tråkigt det är här hemma nu... packat ner alla ljus och prydnadssaker...
samt tatt ner alla gardiner och och lagt alla dukar i tvätten... sen har jag dammsugit och vädrat alla mattor och packat ner dom... så nu är det bara blommor och lampor kvar typ...
jag har rensat frysen och slängt grejer...
och så har jag ätit lite lunch... märkte helt plötsligt att jag var vråååålhungrig vid halv 3... fick ta en paus då...
Fick även ringt Telia och fixat ett bra erbjudande där... skönt att slippa slutfaktura på flera tusen!!!
Ja och nu sitter jag här i soffan och kämpar mot smärtan...
nu gör jag inge mer idag utan får fortsätta i morgon....
tror jag somnar nu.....

Kommentera inlägget här :