OJ!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vad poppis jag var i förra inlägget... måste kommit upp på bloggs första sida..=)
Kul att så många nya la en kommentar.. tackar vi för=)
Ja gott som FAN var det med glass på balkongen=)
Efter min glass på balkongen kom Jessica förbi.. vi gick den korta rundan ner till Aspens badplats och tillbaka och tog en pepsi på balkongen sen..=)
Nu har jag nyligen kommit hem från att ha varit hos Marie en sväng...
lämnade tillbaka kattburen och hade ju lite MK produkter till henne...=)
Tjöta lite skit och åkte sen hem igen...
längtar till kl 22... BB... Äckliga vidriga Sipan fick tydligen lämna idag... blev så jävla lycklig när jag hörde det...
fy fan var i atomboms tillstånd när jag såg det igår...
Hmm.. kikar ni på BB??
Jag har nog inga direkta favoriter... men Lars är en rätt skön typ... =)
Han är en sån som flyter med liksom för han gör inte så mycket väsen av sig... likadant med Camilla...
tycker hon och Amandus e så söta...=)
Hanna R verkar ju lite för mycket nu bara .. och Marcel är ju ta mig fan helt idiotisk...
jag hade ALDRIG i hela mitt liv utsatt mig själv för att gå in i ett sånt hus...
ALDRIG... att bo så in på ett gäng nötter... jag hade inte klarat ett dygn ens...
nä usch.. men kul att titta på...=)
Nä... inta soffläge och glo på dumburken ett tag...=)
Just d...
Fick veta att vagnen kommit till butiken idag...=)
TJOHO!!
Nu får vi se om vi har pengarna till den efter räkningarna så får vi hämta den i helgen...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Fraj:

Jag har aldrig i hela mitt liv sett ett bb avsnitt! Det är jag ganska ensam om! ;)

Kommentera inlägget här :