Så vansinnigt lycklig!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. åhhh ni anar inte vilken fin lägenhet vi äger...!!!
Och finare skall den bli... här skall spacklas och tapetseras och även målas insåg vi...=)
Men satan vad fint det kommer bli...
och myyyyyysigt...
bara balkongen... ja gud så mysigt vi skall ha det!!!!!!
Och alla garderober...
jag har varit så orolig för vart vi skall göra av alla kläder men nu är det ju INGA problem... stora garderober i båda sovrummen plus den stora spegel garderoben i Hallen!!!
TJOHO!!
Jag vill flytta dit alla grejer nu!!!
Och jag LÄÄÄÄÄÄÄR ju gå upp tidigt i morgon för att börja köra dit grejer....=)
Åhhh som jag längtar!!!
Hur skall jag kunna vänta en hel vecka tills vi flyttar dit allt!!???
Hmmm...
jaja... i morgon hjälper pappa oss.. jag hämtar han så fixar jag lite öl och så till pappa och älsklingen så dom har det gott på kvällen=)
åhhh vad roligt det skall bli!!!
IVRIG!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese- Mamma till Novalie:

Härligt att läsa att du känner sån lycka!! :) kram

Kommentera inlägget här :