Update...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja idag har jag faktiskt tagit det lungt...=)
Var hemma här vid halv 6 på kvällen och sen dess har jag bara legat i soffan.... bra eller hur??..
Daniel fick lagat maten... och jag tog disken förut bara... sen har jag legat och kollat på Söndagslive programmet av BB från igår... Kommer sakna Hanna lite...=)
Ja helt plötsligt har dom tagit bort kanal 11 här hemma... vet inte vad som hänt får göra en sökningen här hemma för att kunna se det senare ikväll!!
Men på Lördag har jag ju kanalen hemma i nya lägenheten...=)
Idag har jag ju kört skräp till hultet och sen svabbat golven i lägenheten... tvättat en tvätt.. diskat en disk och gett mig på att måla balkong bordet som tidigare ägare lämnat kvar... fick med mig lite kläder och blommor till lägenheten det var allt =)
I morgon skall min bil få sig ett expertutlåtande inför besiktningen på Torsdag .. tror fan inte den kommer gå igenom besiktningen i år... FAN!
Jag skall köra lite kläder i  morgon och har ju köket kvar att packa så det får jag väl börja med...=)
sen skall väl Daniel köra lite grejer efter jobbet i morgon..=)
Tänkte visa lite bilder...=)
Tapeten i vardagsrummet... tyvärr var ju en av borderna ljusare i färgen än dom andra.. det ser man lite på andra bilden.. men what the fuck... får la säga att det skall vara så... vi målade ju även väggarna i samma gråa färg...för dom var ju fulla med hål!
Den underbara tapeten i sovrummet... JAG ÄLSKAR DEN=)
Här har vi BARA tapetserat.. den gråa färgen var från innan...=)
I barnrummet bestämde vi ju bara för att måla fondväggen vit... så hela rummet blev vitt.. har planer på att bara sätta en bord i mitten med bruna nallar på...=)
Sötbordet är i allafall upppackat och alla grejer under ligger prydligt på plats...=)
Skulle tatt kort på köket idag men glömde fan det=)
Fåt bli bild på det i morgon...=)
Är såååå nöjd....
Längtar till helgen då vi bor där permanent...=)
Hörs i morgon! =)

Kommentera inlägget här :