Utvilad....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja kroppen känns betydligt bättre... men klart det är tungt att ha en bäbis halvt hängandes mellan bena typ.. haha.. känns fan så...
nämen jag känner verkligen av att bäbis har lagt sig så långt ner nu... kan inte få stängt bena... kudde is my legs best friend...=)
Ja igår efter jag kom hem från barnmorskan... åt jag lite sen ringde Daniel... lipade och sa som det va... han sa ju att självklart löser vi detta.. att jag inte skulle oroa mig och jag hoppas verkligen han menar det och förstår innebörden...
har skrivit en TODO- list och hoppas han tar det på allvar och följer den...
Han kom ju hem strax efter det vi kramades och jag la mig i sängen för att vila... vaknade först vid sju... jösses...
ja mina pissnätter av no sleep at all tog ut sin rätt...
skönt... jag spenderade hela kvällen i sängen sen...
skönt...
i morse gick jag inte upp förrän kl 9...
har nu ätit frukost och skall snart duscha , ta på mig och om jag hinner åker jag till Jysk i Partille innan psykologen som jag skall vara hos kl 13.. annars åker jag dit efteråt... skall kolla på gardiner till köket och till barnrummet...
sen få handlat mat hem... sen är allt jag tänker göra idag...
sen är det vila igen...!
Har försökt ta lite bilder här hemma.. men det blir inge bra.. inge bra ljus...
ni får avakta ett tag till..
bjuder på en bild på en trött Malin istället..=)
Fan Daniels svarta skinnsoffor som vi nu har i vardagsrummet är jävligt bekväma...=)
Gillart!!!

Kommentera inlägget här :