Vansinnigt trött...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja en flytt tar hårt på en höggravid kropp... speciellt om det är en mycket överenergisk och envis människa som bär på kroppen....
*suck*
Hemkommen från barnmorskan... skönt att numera kunna gå dit...=)
bäbisen har sjunkt och ligger numera redo för att komma ut... och min kropp fullständigt värker översllt.. känner mig överkörd av en ångvält så nu är det ligga i soffa/säng fram tills det är dax...
Vi har ju en hel del kvar att göra...

*Slänga skräp på hultet

*Flyttstäda

*Fixa bilen och ombesikta den

*Sätta i barnstolen

Allt detta lägger jag nu i händerna på Daniel...
jag tänker inte ta ansvar eller fixa någonting mer nu inför förlossningen...
så enkelt e det... han får bara gilla läget...
dax för honom att bli vuxen!!!
Jaja.. lovar att ta bilder och lägga ut men ni får vänta lite... måste vila...!

Kommentera inlägget här :