1 månad gammal:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja tänk att det var en hel månad sen min lilla godis tjej kom till världen.. och att det var hela en månad sen jag blev MAMMA!!!

GALET fort går det!!!

I morse var det BVC.. älskar att gå dit... känns så tryggt och hon Camilla som jag har är så jäkla duktig, snäll och så bra att prata med...=)

Super nöjd... sa det till henne att jag går gärna mer än 1 gång i veckan till henne...=)

Ja.. och stumpan är nu uppe på 4 kig nivån.. har jag märkt på blöjorna.. nu är det nr 2 som gäller... lilla stumpan är så duktig på att gå upp i vikt!!!

 

Syns på kinderna=)

 

Efter BVC fick vi åka ut till LInda och dom.. dom åkte till Köpenhamn i morse och glömde stänga Noras fönster så det stod på vid gavel..

Jag hälsade på kattungarna och åkte sen vidare..=)

2 av 4... hel gosiga...=)

Åkte ut till Barnens hus på Backaplan och köpte en parasoll till vagnen.. behövs i detta soliga väder...

hittade även en termos, en flasktorkarställ och en napphållare..=)

Sen gick vi in på kappahl och köpte 2 klänningar till lillfisen...

och så hann jag få ätit på Paprika oxå...

sen åkte vi till Hulan.. ammade henne i Bilen där och gick sen in och handlade och åkte sen hem.. så vi har varit borta hela dan... svettig och helt slut nu...

Bjudna på grillfest ikväll men Daniel skall upp tidigt i morgon för att åka ut till sin bror och fälla träd där.. och jag är vansinnigt trött efter idag så vi får se hur vi gör...

nä.. avnjuter en burk iskall pepsi i denna värme och skall nog lägga mig och vila en stund...

 

 

 

Kommentera inlägget här :