Åh en sån dag:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Började med att ringa barnmottagningen kl 8 fick en tid tjugo över 10!

Lika bra att gå upp då:)

Vart orolig då snuttan inte hade bajsat på ett dygn men helt plötsligt så låg hon och tryckte och hade ett paket till mig i blöjan!

Så glad man blir som mamma:)

Ja läkaren klämde och kände allt såg bra ut vilket jag hade väntat mig skall fortsätta med koksaltet bara:)

Efter läkarn så träffa jag upp Martina och Bettan på en promenad:)

Fick köpt en del presenter i Lerum:) Student present till Daniels kusin, present till Nadja och morsdag present till mamma plus en liten inflyttningspresent till Jessica:)

Kl 13 var jag hos Psykologen och efter det mötte jag upp Bettan igen och vi åkte till Jessica:)

Hon har ju flyttat till lägenhet, nästan granne med min pappa i Floda:)

Hon hade köpt en söt docka till Elina:) Vi fika lite och tjötade lite skit:)

Efter det åkte jag hem! Så himla trött! Vid 17 gick jag in och skulle vila!!

Jag kunde fan inte vakna!!!

Daniel försökte väcka mig flera gånger men först kl 21 kom jag upp .. Mata snuttan och mig själv och nu ligger jag i sängen igen:)

 

Trött!!!

 

Kommentera inlägget här :