Check!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Betalat räkningarna...!
Vattnat blommorna...
Tvättat kläder...
Storhandlat mat...
Gått ut med sopperna...
Duschat och tvättat håret...
Matat bäbis...
Bytt blöjor...
Nu tänker jag ta mig en glass och njuta i soffan...
Hade velat ta en kopp kaffe med... men det är kanske för sent för det.. hmmm..
Jaja..
Härlig dag för övrigt...
Unnat mig en shopping runda i Allum som sagt... men efter att ha fått ut över 24000 sammanlagt från både jobbet och FK..( ja jag vet jag förundras varje månad av alla pengar man får som mamma)...så tyckte jag att jag var värd det..=)
Ha det!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese - Mamma till Novalie:

Det är inte allt för många som får sånna pengar som mamma skaru veta. Så njut du ;) det hade jag gjort

2:a kommentar, skriven , av Therese - Mamma till Novalie:

Det är inte allt för många som får sånna pengar som mamma skaru veta. Så njut du ;) det hade jag gjort

Kommentera inlägget här :