Guldstjärna...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ja snuttan fortsätter få guldstjärnor...
nu väger hon 4155=)
och är hela 55,5 lång...
Min lilla snutta blir såååå stor...!!!
Stolt mamma gick därifrån... in på kappahl och kika lite... hitta ett snyggt linne till mig... skall ju på student i morgon så det kan ju vara trevligt med nått snyggt att ha på sig då..=)
Vad jag skall ha nertill är en annan fråga för jag köpte ett par persiko färgade jeans till men jag fick inte på mig dom.. kul.. får byta dom i morgon... TJOCKIS!
Hittade även tre billiga plagg till lillfisen..=)
Snart börjar hon ju använda storlek 62..=)
Sen hamnade jag inne på Limit...en tröja och ett par kalsonger till Daniel inhandlades .. plus 2 mobilskal till mig...
Ett rosa och ett turkost som nu sitter på mobilen redan=)
Efter det gick jag hem.. käkade lite lunch och ammade snuttan... då helt plötsligt kom Daniel hem.. gott... då kunde han ta Elina och jag gick bort med monster högen av soppor vi hade samlat på oss.. och så åkte jag till Allum för att byta Daniels kläder... dom var för små...=)
Bytte ut knickerserna till ett par beiga istället...
sen hamnade jag på HM...
Ett linne för 49:- och ett par leggins för 79:-
Hittade även ett läppglans...
ser ni ens ??
ja sen åkte jag hem...
snuttan sover...
..och jag dricker denna...
=)
Måste lägga mig ner en stund nu... har helt sjukt ont....
Kan inte sitta...
så... hejsvejs...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese - Mamma till Novalie:

Vad du hittar saker.. det gillar jag, vart gör man det? Blir så mkt billigare så ;) fina saker iaf!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kommentera inlägget här :