Hur...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. kunde jag missa att Lets Dance var idag och inte i morgon..?
Och varför är det så?
Hmm..
jaja.. lite dåligt bloggande av mig jag vet.. mår lite bättre idag... har tagit Panodil i tid skulle jag tro..
Idag var sista gången vi åkte till Östra.. rätt trött på att åka dit så det var skönt..
dom kollade idag såret och tyckte allt såg jätte bra ut så vi fortsätter med pencellinet 1 vecka till sen skall det vara bra..=)
Man smälter ju lite när dom hela tiden berömmer en för hur söt hon e... att dom ser nyfödda varje dag och att alla är ju inte så söta men att just våran dotter den finaste Elina är så himla super söt... =)
STOLT MAMMA!! =)
NU kom jag på varför alla fredagsprogram visas ikväll.. HOCKEYN!!
Börjar ju i morgon..=)
Ja.. igår kväll åkte jag på en febertopp utan dess like... usch.. satt med 3 filtar över mig och frös som fan...
mådde skit... tror jag svettades ut 3 liter svett inatt.. vaknade i en pöl typ.. upp och duscha...
nä.. ville bara säga hej... vet att jag har lovat er ett förlossningsinlägg men orkar inte just nu så det får komma senare..=)
Skall se tv nu.. snuttan sover så gott brevid mig..=)
Ha det!

Kommentera inlägget här :