Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Har det varit en härlig Lördag!

Efter en rätt tuff natt då snuttan somnade först kl 2 i natt så tog Daniel henne på morgonen så jag fick sova lite men sen skulle ju han till sin bror så då fick jag gå upp!

Jag och snuttan gjorde oss i ordning och gick ut på en promenad!

I sin nya klänning=)

 

Satte mig på en bänk i solen och läste en tidning medans snuttan sov!

Oj så jag brände mig!!

Efter det åkte vi oxå till Daniels bror så där har vi varit hela dan!!

Daniels föräldrar kom dit och så grillade vi Oxfilé!!! Oj så gott!! Sen god efterrätt!

Bryle pudding med karamell sås och hallon..=)

efter det var kl rätt mycket så då ville jag fort hem innan snuttan skulle bli hungrig och vilja ha mat igen så då åkte vi hem lagom för att se ESC=)

Härlig dag=)

 

Kommentera inlägget här :