Lite fika:)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Tycker jag allt att jag är värd idag! Usch inatt fick snuttan sova jämte mig då hon var gnällig, så min rygg är kass idag och i morse efter frukostersättningen så spydde snuttan upp ALLT och lite till!!!

Både hennes säng och våran blev nerspydd av två kaskad spyor!!!

Lilla snuttan!!

Fick duscha henne och byta sängkläder!!!

Urk!! Helt slut!!

Och sååå snorig fortfarande!!

Mammas älskling!

Ringde BVC och det var nog bara en engångsgrej med spyan , antagligen för att hon sov hela natten och är slemmig i halsen och åt så mycket!!

Men läskigt va det!!

Har träffat Bettan idag och vi gick en runda med vagnarna!

Snuttan sov hela tiden!

Var förbi Apoteket och köpte en slemsug så vi får sugit ut det värsta snoret och även näsdroppar!

Vi gick ner till Aspen och satt där en stund!

Löjligt varmt ute idag!!

Svettig som fan när jag kom hem!

Nu har Daniel rakat av sig håret!

Gör han ju alltid till sommaren och jag har det gott i soffan;)

Namnam!

 

Kommentera inlägget här :