Lördag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Idag har vi börjat dagen med att Daniel gick upp och tog Elina så fick jag sova... Daniel väckte mig strax innan 11.. upp.. duscha ta på sig och åkte sen till Daniels bror Michael som fyller år i morgon så vi firade honom lite...=)

efter det åkte vi hemåt och köpte med oss mat hem från New York restaurang här i Lerum.. förbannat god mat...

Sen kom Daniels föräldrar hit fin klädda för att åka på fest i Odd Fellow huset här i Lerum.. vi passar Smulan så länge...=)

Elina har sovit massa idag.. skönt.. bara vaknat för att äta... bara för det så kommer hon aldrig somna ikväll...

Jag är löjligt trött jämt.. spelar ingen roll om jag får ta igen lite sömn på dagen.. jag är såååå trött ändå... det tar på en att behöva gå upp flera gånger per natt...=(

 

Nu hade jag lätt kunnat gå och lägga mig...=(

Skruttan sover fortfarande...

åhh trött...

 

 

Kommentera inlägget här :