Sitter i köket...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... ja lite omväxling förnöjer...
stumpan ligger ute på balkongen och sover.. och jag passar då på att sätta mig här i köket framför den stora fläkten där det är svalt och har lite egentid vid datorn..=)
Man börjar få in lite rutiner på vardagarna nu...
man har ett litet hum på hur hon sover och när hon vill äta nu...
börjar kännas skönt...
Idag har vi varit hos psykologen och snuttan sov hela timmen..=)
efter det tog vi en promenad genom Lerum men det är ju så olidligt varmt...
satte mig på en bänk här som är perfekt för amning så där ammade jag stumpan lite sen gick vi hemåt...
gav henne mat och nu sover hon...
har fått ätit lite och sitter nu och tar en kaffe här...
Daniel kommer väl hem snart och då får han ta ut sopperna och jag skall nog vila lite... vansinnigt trött just nu...
Måste nog uppsöka läkare har jag bestämt...
efter förlossningen så är (Ursäkta uttrycket) mitt anus katastrof!!!!!
Att gå på toa är som att uppleva en ny förlossning... det gör så förbannat ont och jag blöder helt sjuka mängder.. sen har jag så ont så jag kan knappt sitta, ligga eller stå...
det är olidligt...
vet att det är ett äckligt ämne men detta är som vanligt MIN blogg och MINA åsikter och ämnen att ta upp här..=)
Så nu har jag säkert förlorat 1 liter blod snart av alla toabesök så jag måste ringa läkare.. men det är ju inte det man direkt vill göra...
Får väl säga som på Solsidan.. "kan du slänga ett getöga"..=)
Usch!
Jaja..
Man skall faktiskt inte klaga på vädret men jag önskade ju att jag hade semester eller nått istället och inte hade en månad gammal bäbis.. då hade jag legat ute och glassat i solen och blivit vulgärt jävla brun.. nu när man har en sån liten får man ju undvika solen...
men samtidigt vill jag ut och bränna lite fett...
Har ju inga sommar kläder för jag kommer inte i nått...
=(
På Lördag är det ESC!!!
Och ikväll tävlar Sverige för att komma med... klart vi kommer med...
Looren är ju fan bäst!!!
nä.. dricka upp kaffet och glida ute på nätet lite...=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mia:

Om du.inte har skaffat rusa ner på apoteket och köp salva och supp..hjälper mot värsta smärtan..det tog tio veckor innan jag kunde gå på toa utan smärta..inte i den regionen man tror skall upplevas värst men fy fan vad ont det gör!!!

2:a kommentar, skriven , av Malin Pettersson:

vad skönt att höra att jag inte är ensam i alla fall=)... ja jag har salva men får nog köpa sånna supp . för detta är olidligt...=(

Kommentera inlägget här :