Trött...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja det tar på en stackars småbarnsmamma...=)
Hon sov ändå till typ halv 5 i morse men sen ville hon ha mat och vägrade sova... tror jag somnade först vid 7 igen... sååå trött... sen åkte Daniel och jobbade vid 8..
jag och Elina sov vidare och har varvat morgonen med mat och sömn...
vid 14 gick vi upp först...
varit tufft att vara själv med henne... men Daniel var tvungen att jobba.. och han får ju bra betalt då han inte skall jobba förrän på Onsdag...
Han skulle hjälpa sin bror nu med efter jobbet så jag får la se han först sent ikväll...
Jag och Elina har varit ute på promenad genom Lerum.. passade på att handla lite på Servett..
Nu har skruttan fått mat igen och mamma kanske oxå borde äta nått..
fan vad jag slarvar med mat nu när jag fått henne.. har ingen aptit längre... skumt... så som jag åt under graviditeten..
jaja.. Ha en trevlig dag!
Trött Mamma...

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Glöm inte att äta, Malin. Det kan sluta med att Elina inte får i sig tillräckligt med näring. Du är också viktig!

Kommentera inlägget här :