Åh Gud....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

... Så trött jag e...

Somnade sent igår kväll och Elina vaknade tidigt i morse... Helt slut..

Hade planer på att träna open nu kl 19 men fick skita i det...

Skall träna teknikpasset imorgon istället.. Lite träningsvärk i ryggen idag:)

ja idag har vi inte gjort mycket...

13.30 var vi hos sjukgymnasten...

 

Trodde det skulle bli sista gången för Elina men hennes nacke är inte100 ännu så vi skall dit ännu en gång..

Efter d åkte jag och hämtade Izabella , Robins flickvän.. Vi åkte till allum där jag lämnade in en foto på Elina för inramning!

Sen knallade vi bort och mötte Linda för att gå ner till salongen som Denise praktiserar på..

Hon skulle klippa både Iza och Oliver..

Jag satt med en timma sen så åkte jag och Elina hem...

Laga mat medans Daniel mata Elina..

Nu ligger jag klubbad i soffan... Omplåstrad då jag satte kniven i fingret förut... Skönt!

Not!

 

AJ!!!

Kommentera inlägget här :