Fan...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. vad jag är duktig på att få saker fixade... från kl 8 i morse då både Elina och jag slog upp våra ögon så har jag ringt samtal... fixat med grejer på nätet... varit på Föräldragrupps möte... fått fastighetsskötaren att fixa låset till ytterdörren så nu kommer man in i lägenheten igen.. jag har ansökt om ny föräldrapenningsperiod... suttit i kö till Försäkringskassan för att gå igenom lite saker... betalat räkning... bokat tid hos sjukgymnasten... 
 
Rastat Elina.. och ätit lunch.. och nu är jag hemma igen för mellanlandning för att om en timma åka på möte i Lerums kyrka... 
 
Tror jag kanske hinner laga lite middag nu med.. så dax att säytta igång...
 
Jo Daniel har vattnat blommorna så han har ju gjort nått han med... hahahahaha!!!!
 
Jag är ta mig fan Stålkvinnan!
 

Kommentera inlägget här :