Fredag=)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Daniel är ju ledig idag.. vi vaknade vid 8 alla 3...Daniel gick upp och tog hand om snuttan och så fick hon komma in till oss så låg vi och mös..=)
 
Upp sen vid 9.. äta frukost... kika på tv och ta det lungt.. vid 11 åkte vi alla 3 till Daniels föräldrar.. jag lämnade snuttan och Daniel där och stack och träna... sen efter träningen åkte jag ju tillbaka...
 
satt och kikade på när dom andra stressade runt för att tömma huset...
 
lite sorgligt...=(
 
Kommer sakna deras pool!!!
 
Ja.. efter en stund där så åkte snuttan och jag hem... handlade på vägen hem och åkte hem.. vröööölhungrig... fick ätit lite sallad...
 
medans snuttan fick äta mat hon med.. efter det badade vi ... gott rena båda två=)
 
Nu väntar jag på att Daniel skall komma hem... blir hasselbackspotatis med fläskfile... 
 
skall bli grymt gott.. hungrig!!!
 
Elina har precis somnat.. hon fick inte riktigt sovit middag idag så hon var helt färdig nu!!!!
 
nä.. skall förbereda maten nu..!!
 
 
 

Kommentera inlägget här :