Herre min Gud.....

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

...vilka slappa dagar!!!

Det är ju inte konstigt att jag ser fram emot boxen på kvällarna.. jag gör INTE ett skit på dagaran.. träffar ingen.. och ser ingen.. och gör INGET!!!! Mina påhitt är som bortblåsta.. och jag bara är såååå slapp.. visst jag gör väl massa här hemma.. som tvättar, städar, viker tvätt.. rensar.. slänger.. sorterar.. lagar mat.. handlar och tar hand om lillfia emellanåt... men annars.. NADA!!!

Det roliga med varje dag är om jag får åka/gå och handla... tjoho lixom!!!

Imorgon har jag present shopping på schemat.. vi skall på kalas på Lördag... 

Sen fyller även snuttan Marie år imorgon.. men hennes present har jag redan planerat..=)

Ja.. idag vaknade snuttan 7.. gick upp gav henne mat och bytte blöja.. lät henne äta i sängen och jag gick och la mig igen.. vaknade igen vid halv 10... jösses.. haha...

Tur jag har en sån snäll tjej som somnar om..=)

upp och hoppa satt och kikade på nyheterna i soffan under filten och glädjes åt att Barack Obama får sitta 4 år till.. Grattis USA.. ni valde helt rätt man... tänk att få träffa Obama!!!

Hade varit grymt häftigt.. silken ära...!!!

Han verkar vara en grymt inolverad, omtänksam människa som verkligen värnar om USA`s befolkning!

Jaja.. nog om det... ja snuttan somnade om vid 12.. Jag slappade vidare... sen när hon vaknat och vi båda fått mat i oss.. tog vi på oss och gick till lekplatsen så snuttan fick gungat lite...

.. blev även lite rutschkana...=)

och handlade på Lidl...

nu är älsklingen hemma och vi tänkte kika på en Johan Falk film till middagen.. sen kl 19 skall jag träna.. och kl 21 ikväll är det New Moon...=)

WOHO!

 

 

Kommentera inlägget här :