Idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
... så är vi lite piggare...
Elina är fortfarande förskyld men hennes humör är på topp ändå.. goa unge... nu sover hon och jag passade på att duscha... kan ju ändå inte träna ikväll så jag passade på att duscha nu och rengjorde tatueringen... har smörjt den nu så nu är man så där gött kladdig och äcklig på armen och jag får undvika att gå emot grejer...=)
 
Igår kväll var jag så trött så kl 21 gick jag och la mig.. somnade 21.30.. haha...
Märkte knappt när Daniel kom och la sig.. helt jävla slut.. undrar om det hade med tatueringen att göra...
 
snuttan mådde inte alls bra igår kväll hon vaknade 3 gånger mellan 19-21...
 
fick bara kommit in och klappat henne... ge henne koksalt.. suga ut snoret och visa kärlek till henne.. lilla snuttan .. förstår inte hur vi mammor klarar av att leva när ens barn är sjukare än en förkylning för mitt hjärta går itu av bara detta...
 
Usch.. fasar för alla andra sjukdomar som kommer drabba henne då får jag nog ta in på hotell och låta Daniel ta hand om det för jag kommer verkligen vilja dööööö!!!!
 
Ja ni som är Mammor vet nog känslan!
 
Imorse vaknade snuttan redan kl 6!!!
Upp ge henne mat och byta blöja.. ja hon somnade ju om som tur va.. kvart i 9 vaknade vi nästa gång... då kom hon in till mig så morgonmyste vi.. efter en stund var det upp och äta frukost.. hon gröt och jag keso med äpple och kanel.. kan FAN inte tröttna på nått som är så gott... jag har ätit det till frukost med 1 kokt ägg och en kopp kaffe i flera månander nu... lika gott varje gång!!!
 
Ja idag så har vi lite handling att göra.. blöjorna är snart slut och även kaffet...
 
annars är det vila som gäller.. snuttan måste bli frisk och jag är typ handikappad med min nytatuerade arm..=)
Knät känns oförskämt bra idag än så länge men har ju inte riktigt ansträngt det ännu.. men inte behövt ta någon tablett ..=)
 
Ja.. på Fredag är det Sabathon konsert i Scandinavium .. och på Lördag  är det Ladies night..!!
 
WOW.. galen helg...=)
 
Kleeeetig!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

Åsså heter det förkyld, inget annat... :-)

Svar: Du skulle blivit svenskalärare pappa=)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :