Jag och Elina...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ligger i sängen... funderar på lunch.. vi båda börjar bli hungriga.. visst hennes lunch är inte svår men min.. fy fan...
 
har ingen som helst inspiration längre... så jävla tråkigt....
 
jag är så vansinnigt sugen på att bara beställa hem en pizza idag!!!!
 
Åhhhh
 
varför är man född med tjockisgener...!!!!!
 
Varför kan man inte få äta vad man vill...!!!
 
Åhh.. knät smärtar... knaprar Ipren.. pratade med en sköterska förut idag... det är vila och noll belastning på knät som gäller.. ta 3 värktabletter om dan.. och sen ringa sjukgymnasten på Måndag för att boka tid... tills dess så får jag bara träna överkroppen... 
 
Jaja.. kunde varit värre...
 
Skall i allafall jobba ikväll.. måste det... 
 
så tills dess ligger vi väl här.. stackars unge... mamma tråk lixom...
 
jaja.. kikat på film precis... Snövit... wow... den var grym..!!!
 
Nä nu gör knät för ont.. måste byta ställning.. !!
Upp och laga lunch...
 

Kommentera inlägget här :